EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Yoğunlaşan rekabet ortamında bir şirketin ayakta kalabilmesi için müşteriyi memnun edebilmesi gerekmektedir. Bu memnuniyet Müşterinin istediği ürünü, istediği zamanda, en yüksek kalite ve en uygun fiyat ile sunmaktır. Ürünü en uygun fiyat ile müşteriye sunarken hissedarların kar beklentileri de sağlanmalıdır. Maliyet yönetiminde Satış Fiyatı, Maliyet ve Kar unsurları mevcuttur. Satış fiyatını Pazar, Kar’ı ise hissedarlar ve yatırımcılar belirler. Şirketler kar’ın artmasını ve sürdürülmesini istiyorsa müdahale edebileceği tek yer maliyetlerdir. Bu seminerdeki amacımız; Liderlerin maliyet bilincini geliştirmek, Maliyet kalemlerinin birbiri ile olan bağlantısını göstermek, bütçelerin planlanması, maliyet takibi, yönetimi ve kaizen yapabilmeyi öğretmektir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • İşletmenin amacı,
  • Lider olarak görevlerimiz
  • Neden Kar etmeliyiz,
  • Maliyet Yönetim gerekliliği,
  • Kar arttırma metodu
  • Yalın maliyet yönetim sistemi,
  • Maliyet elemanları,
  • Hoshin ve Maliyet hedef bağlantısı,
  • Maliyet incelemeleri ve analiz tipleri,
  • Maliyet iyileştirme faaliyetleri.

Kazanılacak yetkinlikler

  • Proseslerindeki maliyete etki eden unsurları görmeyi,
  • Sorumlu olduğu proseslerin maliyet takibi yapabilmeyi,
  • Etkin maliyet yönetimini ve raporlamayı
  • Maliyet analizi ve kaizen sistematiğini

Süre

  • 1 gün

KATILIMCI PROFİLİ

  • Mühendis, Formen, Vardiya Yöneticileri ve Grup Liderleri
[contact-form-7 404 "Not Found"]