EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


“ihtiyacın ötesini görebilmek”

Müşterinin beklentileri değişiyor. Müşterinin farkında olmadığı ihtiyaçları var.

Müşterinin ihtiyaçlarından dolayı ürün/hizmete koyduğumuz özelliklerden kaç tanesi gerçekten gerekli? Müşterinin talep edip sonra satın almadığı özellikler hangileri?

Temel özellikler (olmazsa olmaz) hangileri? Performans özellikleri hangileri?

Müşterinin aklına gelmeyen ihtiyaçlarını nasıl tespit etmeliyiz? Nasıl daha kârlı olabiliriz?

Müşteri bu ürün/hizmet ile gerçekte hangi ihtiyaçlarını gideriyor? Ürüne özellik eklemek inovasyon için yeterli midir? İnovatif çalışmaları kurum içinde nasıl yaygınlaştırabiliriz ?

Yeni ürün geliştirirken hangi aşamada müşteriye danışmalıyız?

İçerik

  • Mevcut Müşterini Elde Tut ve Yeni Müşteri Kazan
  • Konfor Alanının Dışına Çıkmak ve Akış Hali
  • Müşteri Segmentasyonu ve Satış Hunisi
  • Bizim Ürün/Hizmetimizle Müşteri Hangi “İş”ini Görüyor! (Job to be done)
  • Ofisten Çık, İşin Yapıldığı Yerde Ol! (Japonca : GEMBA)
  • “Müşterilerime Sorsaydım, Benden Daha Hızlı Atlar İsterlerdi” Henry Ford
  • İnovasyon Yalnızca Ürün Üzerinde mi Yapılır? Başka Alanlar?
  • Yap – Ölç – Öğren, MVP (Minimum Viable Product – İş Görür Minimum Ürün Tasarım Fikri) ve Pivot
  • İş Modeli ve Değer Sunum Tuvali (Value Proposition Design)
  • TANI Modeli (Satacak Ürün/Hizmet Özelliklerini Belirlemek)
  • KANO Modeli (Japon Prof. Dr Kano adıyla anılır)
  • Grup Çalışması : Cüzdan dizaynı

Süre

2 Gün

KATILIMCI PROFİLİ

Ürün Yönetimi Ekipleri, Pazarlama Yönetimi Ekipleri, ARGE/ÜRGE Ekipleri, Kârsızlıktan Şikayet Eden Tüm Birimler

[contact-form-7 404 "Not Found"]