EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Proje Yönetimi, günümüzde şirketler için kritik bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Çünkü projeler, şirketlerin sürekli gelişen, büyüyen ve rekabetin arttığı iş ortamlarına uyum sağlamalarını ve rekabetçi avantaj yakalamalarına yardımcı olmaktadır. Başarılı bir proje yönetimi, sonuçlara daha uygun maliyetle ve zaman kaybetmeden ulaşılmasını sağlar. Günümüzde proje yönetimi uzmanlık gerektiren bir disiplin olmuştur.

Proje yönetiminin küresel standartlar çerçevesinde uygulanma yeteneğini artırmak için PMI (Project Management Institute) tarafından proje yönetimi süreci geliştirilmiş ve PMBOK(Project Management Body of Knowledge) olarak yayınlanmıştır. Seminerin içeriği PMI tarafından tanımlanan süreci kapsamaktadır.

Seminerin amacı, bir disiplin ve uzmanlık alanı olarak proje yönetiminin tüm boyutlarını katılımcılara aktarmak ve onların süreç hakkında genel bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

İÇERİK (SEMİNER BİR VAK’A EŞLİĞİNDE UYGULAMALI OLARAK VERİLMEKTEDİR)

  • Bölüm 1: Giriş Ve Temel Kavramlar
  • Projelerin Hayatımızdaki Yeri,
  • Proje Tanımı Ve Özellikleri,
  • Program-Proje-Proje Portföyü Tanımları,
  • Proje Yönetimi Tanımı,
  • Proje Hayat Döngüsü,
  • Proje Paydaşları,
  • Proje Organizasyon Şekilleri,
  • Proje Yönetim Süreci,
  • Bölüm 2: Proje Yönetim Süreci
  • Aşama 1:Projenin Tanımlanması Ve Başlatılması
  • Proje Tekliflerinin Toplanması Ve Değerlendirilmesi
  • Proje Kararının Verilmesi
  • Aşama 2:Projenin Planlanması
  • Kapsam Planlama
  • Faaliyet Planlama
  • Zaman Planlama
  • Maliyet Planlama
  • Kalite Planlama
  • Organizasyonel Planlama
  • İletişim Planlama
  • Satın Alma Planlama
  • Risk Planlama
  • Aşama 3:Projenin Yürütülmesi
  • Proje Planının Yürütülmesi,
  • Kalite Güvence,
  • Takım Geliştirme,
  • Bilgi Dağıtma,
  • Malzeme Tedarik,
  • Aşama 4:Projenin Kontrol Edilmesi
  • Performans Yönetimi,
  • Kapsam Kontrol,
  • Çizelge Kontrol,
  • Maliyet Kontrol,
  • Kalite Kontrol,
  • Risk İzleme Ve Kontrol
  • Aşama 5:Projenin Sona Erdirilmesi
  • Sözleşme Kapatma
  • İdari Sona Erdirme
  • Bölüm 3: Proje Yönetim Ofisi

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Proje yönetim sürecinin tüm aşamalarını öğrenme
  • Etkin proje yönetebilme

KATILIMCI PROFİLİ

  • Proje yönetimi ile ilgili becerisini geliştirmek isteyen, şirket içinde proje yönetimi sistemini kurmak isteyen yönetici, mühendis, şef, takım lideri

SÜRE

  • 2 gün

REFERANS YAYINLAR

PMBOK, The Complete Project Management Office Handbook, Project Portfolio Management

[contact-form-7 404 "Not Found"]