EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. Amaç sadece üretime mal yetiştirmek değil ayrıca yüksek kalitede ürün çıkarabilmek için teknik tasarımın talep ettiği hammadde ve özellikte hammadde veya malzemeyi ihtiyaç kadar miktarda ve zamanında hazır etmektir. Tabii ki sürecin maddi değeri kadar legal ve kalite boyutu da Tedarik zincirinin doğru kurgulanması için esastır. Bu eğitimde yalın tedarik zinciri oluşturmak için adım adım yaklaşımı göreceksiniz.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • VSM – VSD Değer Akışı
  • Yansanayilerin şirkete mesafesi (leadtime)
  • Yansanayi ile bilgi akışı (süresi, teyid, uyum)
  • Landed cost approach / Total Cost of Ownership
  • Yansanayinin lojistik performansı
  • Malzeme yönetimi (planlama ve ambar bilgi akışı – ERP & EDI)
  • Hammadde stoğum ne kadar? Nakit akışıma etkisi nedir? (Stok gün hesabı ve kontrolü ve hedeflendirilmesi)
  • Lojistik ambarında kaç kişi çalışıyor, verimliliğime etkisi nedir? (Elleçleme maliyetleri)
  • Milkrun çalışmaları
  • Kanban’a dahil parçalar ve onun yönetimi
  • Teslimat miktarını optimizasyonu – ABC ile ilişiklendirilmesi
  • Leadtime ve hesabı
  • Hattı seviyelendirme (Leveling / Heijunka)
  • Yalın terminolojiler (Jidoka, JIT, Pull-Push system pros & cons, Bull-whip effect)

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Müşteri odaklı üretim sürecinin oturması
  • Çekme prensibinin temel taşı tedariğin yalınlaşması
  • Tedarik kanadında hedeflerin neden-sonuç ilişkisinin kurulması ve görselliğinin sağlanması

SÜRE

  • Bilgi seviyesine göre bir kaç haftada 1er gün

KATILIMCI PROFİLİ

Başta Satınalma ve Lojistik çalışanları ve onların yöneticileri. Özellikle strateji ve tedarik ile ilgili konuların ele alınması ile Finans, Ürün Geliştirme, Üretim ve Kalite Birimlerinden satınalma süreçleri ile ilişkili çalışanlar ve / veya yöneticileri ve İnsan Kaynakları Birimi olmak üzere;

  • Firma içinde satınalma sürecinin parçası olan,
  • Satınalma süreçlerinde belirli sıkıntılar yaşayan,
  • Tedarik Zincirini anlamak isteyen,
  • Orta kademe yöneticilerin ve saha çalışanlarının inancını artırmaya çalışan, herkes
[contact-form-7 404 "Not Found"]