Views Navigation

Etkinlik Views Navigation

Bugün

YALIN DÜŞÜNCE EĞİTİMİ

1. Oturum

1 . Oturum 17 Nisan 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 24 Nisan 2021 09:00 – 12:30 Eğitmen: Ülkü KulaçÖzgeçmişi için tıklayınız. İdeal sistemin ne olduğu sanayi devriminden bugüne cevabı aranan temel bir sorudur. Dünün doğru sistem, yöntem, metot ve araçları bugünün şartlarında hâlâ geçerliliğini koruyor mu acaba? Farklı sektörlerde yer alan birçok şirket ve […]

YALIN DÜŞÜNCE EĞİTİMİ

2. Oturum(Devam)

2 . Oturum 24 Nisan 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Ülkü KulaçÖzgeçmişi için tıklayınız. İdeal sistemin ne olduğu sanayi devriminden bugüne cevabı aranan temel bir sorudur. Dünün doğru sistem, yöntem, metot ve araçları bugünün şartlarında hâlâ geçerliliğini koruyor mu acaba? Farklı sektörlerde yer alan birçok şirket ve kurum günümüz şartlarına ve ihtiyaçlarına cevap veren doğru […]

Yalın Liderlik – Üst/Orta Kademe

1. Oturum

1 . Oturum 27 Nisan 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 30 Nisan 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Cevdet ÖzdoğanÖzgeçmişi için tıklayınız. Dünya’da büyük bir alt üst yaşanıyor. Bugünün karşımıza getirdiği dayatmalara karşı güçlü olmak her zamankinden daha önemlidir. Herkesin hepimizin bireysel ve örgütsel Liderlik ve Yöneticilik becerilerimizi geliştirmek bugünkü yaşam ve yönetim […]

Yalın Liderlik – Üst/Orta Kademe

2. Oturum (Devam)

2 . Oturum 30 Nisan 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Cevdet ÖzdoğanÖzgeçmişi için tıklayınız. Dünya’da büyük bir alt üst yaşanıyor. Bugünün karşımıza getirdiği dayatmalara karşı güçlü olmak her zamankinden daha önemlidir. Herkesin hepimizin bireysel ve örgütsel Liderlik ve Yöneticilik becerilerimizi geliştirmek bugünkü yaşam ve yönetim mücadelesinde hayati kazanım sağlayacak. Bu eğitim her seviyeye hitap ediyor. […]

Değer Akış Haritalama – Üretim

1. Oturum

1 . Oturum 08 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 15 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Ülkü Kulaç Özgeçmişi için tıklayınız. Geleneksel yaklaşım makinelerin hiç durmadan çalışabilmesi, işçilerin daha hızlı ve dikkatli hareket edebilmesine dayanıyor. Oysa bunlar daha kısa teslim süresi, daha yüksek kalite, daha düşük fiyat bekleyen müşterilerin taleplerini karşılamada […]

Değer Akış Haritalama – Üretim

2. Oturum (Devam)

2 . Oturum 15 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Ülkü Kulaç Özgeçmişi için tıklayınız. Geleneksel yaklaşım makinelerin hiç durmadan çalışabilmesi, işçilerin daha hızlı ve dikkatli hareket edebilmesine dayanıyor. Oysa bunlar daha kısa teslim süresi, daha yüksek kalite, daha düşük fiyat bekleyen müşterilerin taleplerini karşılamada yeterli değil. Tek tek her bir işlemin hızlı yapılması toplam […]

Kaizen Ve Problem Çözme Yaklaşımı

1. Oturum

1 . Oturum 21 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 28 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Hüsrev YamanÖzgeçmişi için tıklayınız. Kaizen (Sürekli İyileştirme) felsefesi, Toyota mucizesinin altında yatan en önemli unsurların başında gelmektedir. Kaizen (Sürekli İyileştirme) çalışmalarında, şirket insan kaynağının tüm yaratıcı ve problem çözücü kapasitesinin şirket hedeflerinin elde edilmesine yönlendirilmekte […]

Müşterinin (B2b, B2c) Sesini Stratejiye Çevirmek İçin Metodlar

1. Oturum

1 . Oturum 22 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 29 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Hakan AkgülÖzgeçmişi için tıklayınız. Artık belirsizlik çağındayız. Talep değişkenlik gösteriyor ve teknoloji değişiyor. Şirketler sisli bir yolda otomobil içinde seyahat eder gibi pazarda çabalıyorlar. Başarı bu ortamın getirdiği zorluklarla mücadele ve şartlara uyum yeteneğine bağlı. […]

Kaizen Ve Problem Çözme Yaklaşımı

2. Oturum (Devam)

2 . Oturum 28 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Hüsrev YamanÖzgeçmişi için tıklayınız. Kaizen (Sürekli İyileştirme) felsefesi, Toyota mucizesinin altında yatan en önemli unsurların başında gelmektedir. Kaizen (Sürekli İyileştirme) çalışmalarında, şirket insan kaynağının tüm yaratıcı ve problem çözücü kapasitesinin şirket hedeflerinin elde edilmesine yönlendirilmekte olduğunu görüyoruz. Çalışan insanın motivasyonunun ve bağlılığının artmasındaki en önemli […]

Müşterinin (B2b, B2c) Sesini Stratejiye Çevirmek İçin Metodlar

2. Oturum (Devam)

2 . Oturum 29 Mayıs 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Hakan AkgülÖzgeçmişi için tıklayınız. Artık belirsizlik çağındayız. Talep değişkenlik gösteriyor ve teknoloji değişiyor. Şirketler sisli bir yolda otomobil içinde seyahat eder gibi pazarda çabalıyorlar. Başarı bu ortamın getirdiği zorluklarla mücadele ve şartlara uyum yeteneğine bağlı. Eski tarzı devam ettirmeye çalışmak şirkete zarar verebiliyor. Peki müşterimizi […]

TPM – Otonom & Planlı Bakım

1. Oturum

1 . Oturum 4 Haziran 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 11 Haziran 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Sedat CanoğluÖzgeçmişi için tıklayınız. Şirketlerimizin rekabetçi gücünü arttırabilmek için şirket yapısının gözden geçirilmesi, yeni yüzyılda varlığımızı sürdürebilmenin yollarını aramamız gerekmektedir. Alternatiflerden birisi de Toplam Üretken Bakım uygulamalarıdır. Öte yandan, ekonomik kriz sonrasında, reel ekonominin önemi […]

Yerinde Kalite – İleri

1. Oturum

1 . Oturum 5 Haziran 2021 09:00 - 12:30 | 2 . Oturum 12 Haziran 2021 09:00 - 12:30 Eğitmen: Erol YakutÖzgeçmişi için tıklayınız. Ürün ya da hizmeti oluşturmak için birçok kaynak kullanırız. Bu kaynakları belirlediğimiz metot ve süreçlerle ürüne dönüştürürüz. Bu süreç içerisinde bazen hatalar oluşur. Hataların oranı süreç içerisinde oluşan değer oranımızı doğrudan […]