EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Satın alma şirketin maliyet hedeflerini tutturmak için ana fonksiyonlardan biridir. Amaç sadece üretime mal yetiştirmek değil ayrıca yüksek kalitede ürün çıkarabilmek için teknik tasarımın talep ettiği hammadde ve özellikte hammadde veya mazlemeyi ihtiyaç kadar miktarda ve zamanında hazır etmektir. Tabii ki sürecin maddi değeri kadar legal ve kalite boyutu da Tedarik zincirinin doğru kurgulanması için esastır. Bu eğitimde yalın tedarik zinciri oluşturmak için adım adım yaklaşımı göreceksiniz.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Hangi fiyatın hangi sıklıkta girilmesi gerektiği (Periodic pricing in the system)
  • Parça birim fiyat değişimlerinin kontrolü, kim nasıl onay verdi? -Escalation otoritesi
  • 4 Göz prensibi ve nedenleri (Purpose of price control in the system – mitigation policy / risk management & consequences)
  • Fiyat değişim grafiği ve görsellik
  • Spot marketten alım ve Maliyet Muhasebesi birimi tarafından denetlenme
  • Hurda satışı? Hurda fiyat belirlemesi ve yaşanabilir sıkıntılar, mahkemelerle biten tatsız durumlar

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Müşteri odaklı üretim sürecinin oturması
  • Çekme prensibinin temel taşı tedariğin yalınlaşması
  • Tedarik kanadında hedeflerin neden-sonuç ilişkisinin kurulması ve görselliğinin sağlanması

SÜRE

  • 1 gün
  • Tavsiye edilen katılımcı: Satın alma, Maliyet Muhasebesi veya Genel Denetmen

KATILIMCI PROFİLİ

Başta Satın alma ve Lojistik çalışanları ve onların yöneticileri. Özellikle strateji ve tedarik ile ilgili konuların ele alınması ile Finans, Ürün Geliştirme, Üretim ve Kalite Birimlerinden satın alma süreçleri ile ilişkili çalışanlar ve / veya yöneticileri ve İnsan Kaynakları Birimi olmak üzere;

  • Firma içinde satın alma sürecinin parçası olan,
  • Satın alma süreçlerinde belirli sıkıntılar yaşayan,
  • Tedarik Zincirini anlamak isteyen,
  • Orta kademe yöneticilerin ve saha çalışanlarının inancını artırmaya çalışan, herkes

Bilgi Talep Formu