EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Tedarikçi ilişkileri  Yönetimi,  mevcut  tedarikçiler ile ilişkilerin kurulması,geliştirilmesi, sürdürülmesi, ve sonlandırılması, bununla birlikte potansiyel tedarikçilerin araştırılması ve ilişkilerde değer oluşturma, artırma ve ortak bir amaç doğrultusunda  birlikte hareket edebilme için gerekli sinerjinin yaratılması ve bu sürecin en etkin şekilde  yönetilmesidir.

Tedarik  zincirinin en önemli konularından biri toplam satınalma maliyetinin düşürülmesi için  doğru kaynak seçimi ve bu kaynakların geliştirilmesi ve sürdürülebilir olmasıdır. Tedarikçi  İlişkileri  Yönetimi eğitiminin amacı, satınalma ve tedarik sürecimizin kesintisiz ve en düşük maliyeti oluşturacak, müşteri için katma değer yaratacak şekilde akışını sağlayacak Tedarikçi’lerin seçimi ve yönetilme  yöntemlerinin  aktarılmasıdır.

İçerik :

  • Tedarikçi nedir?  Temel özellikleri nedir ?
  • Firmaya  uygun tedarikçi profili nasıl tespit edilir ?
  • Tedarikçi  araştırma yöntemleri  nelerdir ?
  • Tedarikçi Risk analizi nasıl yapılır ?
  • Tedarikçilerin ön değerlendirme ve  öz  değerlendirmesi nasıl yapılır ?
  • Tedarikçi seçme kriterleri nelerdir ?
  • Tedarikçi performans değerlendirme  kriterleri  nelerdir ?
  • Potansiyel tedarikçi ve  mevcut  tedarikçiler ile ilişki yönetme metodları  nelerdir ?
  • Kontrat  yönetimi  nedir ?
  • Tedarikçi İlişki  sonlandırma   süreci  nasıl  yönetilmelidir ?
  • Sürdürülebilir, tedarikçi ilişkileri  yönetimi için sorumluluklar ve ‘’kazan-kazan’’ anlayışı nasıl oluşturulmalıdır ?

Süre : Tavsiye edilen süre 1  gündür

Kimler Katılmalı : Şirketlerin satınalma ve tedarik  zinciri  departmanı  çalışanları, kalite ve  finans  çalışanları

[/vc_column_text]

Kurumsal Eğitim Bilgi Talep Formu

[/vc_column][/vc_row]