EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Satış ve Pazarlama fonksiyonuna şirketlerde önemli görevler düşmektedir : mevcut müşteriyi koruyacak, yeni müşteriler bulacak, karı gözetecek ve bunları başarmak için müşteriye yakın olup müşterinin sesini şirket içine taşıyacak; “lokomotif” olacak.

Satış ve Pazarlama müşteriyi iyi tanımalı, onun için “değer”i bilmeli ve “müşteriye doğru iten” değil “müşterinin çektiği” bir sistemin kurulmasına ön ayak olmalıdır. Satışların karlı bir şekilde artışı ancak bu yolla olabilir.

Bir diğer önemli konu satış pazarlama süreçlerinin  ve değer akışının belirlenip görsel yönetimi sağlamak, satış ekiplerinin sonuçlarını iyileştirmek ve satıcının “kapalı kutu”sunu açmaktır. Bu şekilde elde edeceğimiz kazançlar, “örnek satıcıların” başarısının sebeplerini anlamak ve diğerlerine yaymak, satış tahminlerini daha kesin yapabilmek şeklinde ortaya çıkar. Satış ekiplerinin üzerindeki ofis yükleri azaltılmalı ve asli işleri olan “müşteri ile temas”a daha çok vakit ayırmalıdırlar.

Satış ve Pazarlama ekiplerini “problem çözen takımlar” haline getirmemiz gerekir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

 

  • Şirket Çevresi
  • Müşteri Kazanmak, Müşterinin Sesini Şirkete Taşımak
  • İhtiyaçlar (B2B, B2C)
  • Müşteri İçin Değer
  • Müşteri Deneyimi, Satış Hunisi, Sadık Müşteri
  • Kurgulamak ve Uygulamak
  • Şirket Fonksiyonları ve Amaçları
  • İhtiyaç, İstek, Talep
  • Satış Pazarlamanın YEDİ Görevi
  • Yalın Satış Pazarlama Sistemi
  • İdeal Satıcı Profili
  • Satış Metotları ve Satışta Tutum
  • ÜÇ Kritik Unsur ve Satışın Gücü
  • Müşterinin Toplam İşlem Maliyeti
  • Fiyat ve İskonto
  • Müşteri Takip ve Satış Kapamak
  • Satıcının Kapalı Kutusu
  • Görsel Performans Takibi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Bütçenin Yönetimi
  • GRUP ÇALIŞMASI : Bir Süreci Detaylı İnceleyelim (Değer, Değer Akışı, İsraflar, PUKÖ)

 

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Müşterinin asıl ihtiyaçlarını öğrenecek ve bunlar için çözüm üreteceğiz
  • Satış Pazarlamanın amaçlarını ve yedi farklı görevini anlayacağız
  • Hizmet üretim ve sunumunda Yalın Bakış açısını ve katkısını inceleyeceğiz
  • Satış Pazarlama süreçlerini ve nasıl yöneteceğimizi değerlendireceğiz
  • Satışı günlük olarak nasıl yöneteceğimizi öğreneceğiz
  • Satışta daha başarılı ve karlı olmak için metotlar önereceğiz
  • Süreç odaklı performansın sonucu garanti ettiğini anlayacağız

KATILIMCI PROFİLİ

  • Şirketlerin Satış Pazarlama Yönetim ve Ekipleri, konuyla ilgili diğer bölüm yöneticileri

SÜRE

  • 1 gün

Bilgi Talep Formu