Bu eğitim, Yalın Düşüncede satıcının yerini ve önemini ortaya koyar. Şirketi, müşterisi ve kendisi için yapması gerekenleri tanımlar. Ayrıca, aktif ve filo satışı için önerilerde bulunur.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Yalın Satıcı kimdir, müşterisiyle ilişkisini nasıl geliştirir ?
- Satışlarını ve kendi motivasyonunu nasıl arttırır ?
- Yalın Satıcının yetkinlikleri, her gün kendini geliştirmesi
- Müşterinin kendisinden beklentilerini tam olarak anlamak, müşteriye değer sunmak, müşteri ile kurması gereken güven ilişkisi,
- Bilgi, beceri ve tutum, itirazları yönetmek
- Ürünü ve rakipleri tanımak, takip etmek
- Satıcının stok yapısına, nakit akışına ve işletme sermayesine katkısı nasıl olacak ?
- Davranış Stilleri
- Satıcı kendini ve müşteriyi tanımalı.
- İnsanlar için geçerli kişilik özellikleri ve buna bağlı davranış tarzları nelerdir ? Bu farkları bilmek ilişkilerde daha iyi sonuçlar vermektedir. Kişilere göre farklı davranmak gerekebilmektedir..
- Satışı arttırmak için geçerli bir yöntemdir. Psikolojik yönü ağır basan bir eğitim.
KATILIMCI PROFİLİ
- Müşteri ile temas eden ve kendini geliştirmek isteyen tüm kadrolar
SÜRE
- 1 gün