EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Bu eğitim, Yalın Düşüncede satıcının yerini ve önemini ortaya koyar. Şirketi, müşterisi ve kendisi için yapması gerekenleri tanımlar. Ayrıca, aktif ve filo satışı için önerilerde bulunur.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Yalın Satıcı kimdir, müşterisiyle ilişkisini nasıl geliştirir ?
  • Satışlarını ve kendi motivasyonunu nasıl arttırır ?
  • Yalın Satıcının yetkinlikleri, her gün kendini geliştirmesi
  • Müşterinin kendisinden beklentilerini tam olarak anlamak, müşteriye değer sunmak, müşteri ile kurması gereken güven ilişkisi,
  • Bilgi, beceri ve tutum, itirazları yönetmek
  • Ürünü ve rakipleri tanımak, takip etmek
  • Satıcının stok yapısına, nakit akışına ve işletme sermayesine katkısı nasıl olacak ?
  • Davranış Stilleri
  • Satıcı kendini ve müşteriyi tanımalı.
  • İnsanlar için geçerli kişilik özellikleri ve buna bağlı davranış tarzları nelerdir ? Bu farkları bilmek ilişkilerde daha iyi sonuçlar vermektedir. Kişilere göre farklı davranmak gerekebilmektedir..
  • Satışı arttırmak için geçerli bir yöntemdir. Psikolojik yönü ağır basan bir eğitim.

KATILIMCI PROFİLİ

  • Müşteri ile temas eden ve kendini geliştirmek isteyen tüm kadrolar

SÜRE

  • 1 gün

Bilgi Talep Formu