EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıdaki hızla gelişim ve değişim, yeni tüketiciyi ve yeni tüketim eğililerini neredeyse her gün yeniden tanımlamayı zorunlu kılmaktadır. Birbirinden farklı firmalar, neredeyse birbirinin aynı ürünü aynı anda piyasaya çıkarabilmektedir. Buradaki kritik olan nokta ayırd edici, fark yaratacak rekabet stratejisini ortaya koyabilmektir. Bunun için de doğru fikir ve ürün başlangıç noktası olacaktır. Ürün gamının iyileştirilmesi ve periyodik olarak ürün güncelleme, her organizasyonun başarısı için kritik öneme sahiptir. Satışlar da ki düşüş ve rakiplerin hızla pazara girişi markaların kendilerini sürekli güncel ve gündemde tutmaları için önemli kriterlerdir. Bu nedenledir ki “yeni ürün geliştirme” süreci bir organizasyon için çok önemlidir. Ürünlerin kendi yaşam döngüsünün aşamaları geçmeleri ve sonunda değiştirilmeleri gerekir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Dünyadaki değişim ve trendler
  • Pazarlamada Yeni Ürün Geliştirmenin önemi ve rolü
  • Yeni Ürün fikrinin ortaya konması
  • Yeni ürün konseptinin geliştirilmesi
  • Konumlandırma (PEST ve SWOT analizi, BCG matrisi)
  • Pazar ve tüketici araştırmaları
  • Konseptin fizibilitesi ve değerlendirilmesi (Pazar ve teknik açıdan)
  • “Ticarileştirme ve Ürün yönetimi (ürün hayat eğrisi ve piyasadan çekme)
  • Portföy ve ürün gamı yönetimi

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Yeni ürün geliştirme sürecinde stratejik bakış açısı kazanılacak, dünyadaki büyük trend ve değişimlerden başlayarak, sektör gelişmelerini yakından izleyerek gerçekleştirecek vizyon ortaya koyduracaktır. Katılımcılar, yeni ürünlerin başarısı ve başarısızlıkları ile ilgili faktörler konusunda ipuçları edinecek ve etkili bir yeni ürün geliştirme ve uygulama sürecindeki rollerini ortaya koyabileceklerdir.

KATILIMCI PROFİLİ

  • Pazarlama yöneticileri, İletişim yöneticileri, Ürün sorumluları

SÜRE

  • 2 gün

Bilgi Talep Formu