EĞİTİMLER

Kurumsal Eğitimler


Bayilerin kar marjı her geçen sene biraz daha azalmaktadır. Ana firma ve bayiler arasındaki ilişkiler kârın paylaşımı konusunda gergindir.

Önümüzdeki dönemde bayiler için tehdit dışardan çok içeridedir. Süreçler iyi yönetilmeli, maliyetler düşürülmeli, çalışanlar geliştirilmelidir. Planlama, bütçe ve çok iyi raporlamalarla işin akışı ve kazanç takip edilmelidir.

Bütün bu problemler arasında yıllarca ilmik ilmik örülen müşteri ilişkileri heba olmaktadır.

Her şirketin amacı müşteri kazanmak ve gelirini arttırmak en azından korumak olduğuna göre, içinde bulunduğumuz daralan ekonomik şartlarda bayiler için önerilerimiz var.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Yalın Düşünce, İsraf ve Süreçler,
  • Bayi Nasıl Para Kazanır ve Bir Şirketin İşleyişi (Fonksiyonlar, Strateji, Hizmet, Satış ve Pazarlama)
  • Ana Firma ile İlişkiler
  • Hizmeti Üretmek, Satmak ve Satış Sonrası
  • Geliri Arttırıp Maliyetleri Düşürmek
  • Müşteri Niçin Satın Alır ?
  • Bilgisayardaki Müşteri Verisini Kâra Çevirmek
  • Müşteri Deneyimi ve Satış Hunisi
  • Rakiplerin Takibi
  • Bayinin Pazarlama İletişimi, Yerel Pazarlama
  • Satış ve SSH Ekibinin Gelişimi – Bilgi, Beceri, Tutum
  • Satışı Arttırmak ve Bağlantı Takibi
  • Aktif Satış
  • Satıcının Kapalı Kutusu ve Görsel Performans Yönetimi
  • Problem Çözme
  • Raporlamalar ve Bütçe Yönetiminde Kritik Konular
  • Satış Tahmini ve Talep Yönetimi

KAZANILACAK YETKİNLİKLER

  • Bayi yönetimi ve işletimiyle ilgili bir metot önerip, Satış, Satış Sonrası ve diğer süreçlerde “israf” kavramını tanımlayarak, israfın bularak maliyetleri düşürmeyi konuşacağız. Satış gelirini arttırmak için müşteriye yakınlaşmayı ve eldeki müşteri verilerini paraya nasıl çevireceğimizi tartışacağız. Pazarda sesimizi ne kadar duyurabildiğimize ve müşterimize nasıl bir deneyim yaşattığımıza bakacağız. Bayinin sahip olduğu fakat genellikle verimli olarak kullanamadığı gücünü açığa çıkarmak için neler yapabileceğimizi planlamayı hedefliyoruz.

Katılımcı Profili

  • Bayi Sahipleri, Bayi Bölüm Yöneticileri ve Ana Firma Yetkililerinin faydalanacağı bir seminer

Süre

  • 1 gün

Bilgi Talep Formu